• kontrola formálnej správnosti dokladov pred ich zaúčtovaním
• zaúčtovanie dokladov, vedenie príslušných evidencií
• spracovanie daňových priznaní k DPH, dani z príjmov, dani z motorových vozidiel, prípadne iných potrebných hlásení a oznámení pre daňový úrad, zasielanie podkladov potrebných pre úhradu daňových povinností
• spracovanie riadnej (príp. mimoriadnej) účtovnej závierky a spracovanie príslušných výkazov
• poskytovanie priebežných informácií o hospodárskom výsledku, stave majetku a záväzkov v dohodnutých časových intervaloch
• vypracovanie pracovnoprávnych dokumentov pre zamestnancov klienta (pracovné zmluvy, dohody vykonávané mimo pracovného pomeru, dodatky ku zmluvám a dohodám a pod.)
• komunikácia s inštitúciami sociálneho a zdravotného poistenia (plnenie oznamovacích povinností, zasielanie požadovaných dokumentov)
• riadenie ukončenia pracovného pomeru vrátane celej súvisiacej dokumentácie
• proces zabezpečenia vysielania zamestnancov do zahraničia
• spracovanie požadovaných personálnych potvrdení a dokumentov pre zamestnancov
• výpočet miezd zamestnancov, vypracovanie a zasielanie mesačných výkazov a hlásení na príslušné inštitúcie
• zúčtovávame zrazené preddavky na daň z príjmov zo závislej činnosti každý rok
• vypracujeme zápočtový list
• vyhotovujeme štvrťročný prehľad
• spracovanie ročného zúčtovania preddavkov na daň
• poradenstvo v oblasti miezd a personalistiky
• Priebežnú optimalizáciu základu dane, minimalizáciu daňovej záťaže klienta pri použití legálnych prostriedkov – nie je vždy súčasťou paušálnej platby.
• Komplexné posúdenie daňovej situácie klienta.
• Daňové riešenie obchodných transakcií a posúdenie podnikateľských zámerov z daňového hľadiska.
• Poradenstvo pri vysporiadaní pohľadávok a záväzkov.
• Vypracovávanie daňových priznaní ku všetkým daniam (na základe doručených podkladov - cestná daň, daň z nehnuteľností, atď.).
• Upozornenie klienta na daňové termíny, splatnosti daní a daňových záloh, na zmeny v legislatíve,
• Registráciu daňových subjektov na daňovom úrade.
• Prehľad a sledovanie zmien v oblasti daňového práva.
• Zabezpečovanie komunikácie so správcom dane v rozsahu splnomocnenia.
• Zastupovanie v daňovom konaní, príprava podkladov k daňovej kontrole.
• Ďalšie služby podľa potrieb klienta.
• Oznamovacia povinnosť podľa § 32 ods. 5 zákona č. 511/1992 Zb.
• Spracovanie štatistických výkazov.
• Vystavenie faktúry na základe predložených podkladov.
• Spracovanie vyúčtovania cestovných výdavkov (tuzemské / zahraničné pracovné cesty).
• Administratívne práce.
• Návrhy zmlúv.
• Zastupovanie pred úradmi.
• Sami budete pánmi svojho účtovníctva, už nemusíte čakať na účtovníka, aby vám vystavil faktúry, máte ich prehľadné a kompletné vo svojej online aplikácií.
• Jednoduchá a rýchla fakturácia kdekoľvek.
• Absolútny prehľad vo firme.
• VIP zákaznická podpora
• Moderné podnikanie na mieru
• obdržíte dotazník, ktorý vyplníte a pošlete nám na e-mailovú adresu
• obratom vám emailom zašleme potrebné dokumenty na podpis
• dokumenty podpíšete u notára, resp. na matrike a zašlete nám poštou
• vybavíme živnostenské oprávnenie na živnostenskom úrade
• podáme návrh na zápis spoločnosti do obchodného registra
• zašleme Vám prvovýpis z obchodného registra Vašej novej s.r.o.
• zaregistrujeme Vašu spoločnosť na príslušnom daňovom úrade zacnempodnikat.sk
• Sídlo na prestížnej adrese priamo v centre mesta Košice
• Cena podľa obdobia predplatného začína už od 7 €/mesačne
• Označenie schránky obchodným menom vašej firmy
• Neobmedzené notifikácie o prijatej pošte emailom
• Skenovanie a preposielanie pošty na požiadanie
• Stabilita adresy - sme vlastníci nehnuteľností, čo garantuje nemennosť sídla virtualnesidlovkosiciach.sk